Wednesday, November 4, 2009

მე ზმნებსა და სახელებს შუა. . . ანუ,დათაგული :)


 თომუშკამ და ვასასიმ დამთაგეს და მოვედი:


მიყვარს -დილის ძილი,ყავა,კონიაკი,წანწალი და ,,ჩემები''
ვოცნებობ - ფოტო-ჯობზე,ბედნიერებაზე და კიდე,ნობელზე :D
ვფიქრობ -სულ და ყველაფერზე
მძულს -ბუზები და ტარაკნები
ვნანობ -არაფერს
კმაყოფილი ვარ - ხშირად
მენატრება - უფფ...
მსურს - სამოთხეში მოხვედრა როდესმე
მაღიზიანებს - ხმაური,ყაყანი და ჩლუნგიზმი
ვგრძნობ - სენსორული არსება ვარ. . .
მეშინია - კიბოსი, წყლის და გაურკვევლობის
ვიცი - იმაზე ბევრად ნაკლები,ვიდრე საჭიროა,მაგრამ მე მყოფნის. . .
არ ვიცი - ყველაზე ხშირი პასუხი. . .
შემიძლია - დაგისიზმროთ,დავნამცეცდე, ნამცხვარი გამოვაცხო და სულ ახლადგაღვიძებულს ვგავდე. . .
არ შემიძლია - როცა ჭკუას მასწავლიან,მოვისმინო და კიდე რაღაცეები ვგეგმო
ვმეგობრობ - ,,ჩემებთან''
ვაპატიებ - არ მიყვარს ნაპატიები ხალხი. . . თორე მე კი ვაპატიებ. . .

ვტირი - აუტანლად იშვიათად                              
ვიცინი - გულიანად
ვეძებ-ჩემ თავს და სხვებს
ღირსი ვარ-ბედნიერების
ვკარგავ-დროს
მშურს - იოკო ონოსი :D
ვემალები - რატო უნდა დავემალო?
ვემტერები - ბუზებს. . .
მაინტერესებს- არტ-ამბები და ადამიანები
არ მაინტერესებს - უფფ. . .
მახსოვს - ბავშვობა და სიზმრები
მრცხვენია - არ!
უარვყოფ - საკუთარ მკერდს მარა არაფერი გამომდის :D
ვავადმყოფობ - ბოლო ერთი კვირაა აუტანლად მახველებს...
ვმალავ - არ!
ვინახავ - განწყობებს
მწამს - კი
მიკვირს - იშვიათად
მიხარია - ბავშვივით ყველა სისულელე
ვჭორაობ - მაგას ჭორაობა არ ქვია :D
ვდარდობ - უკვე კი
ვამაყობ - ,,ჩემებით''
ვაკეთებ - ყველაფერს,რაც ჩემი გასაკეთებელია. . .
მნიშვნელოვნს არაფერს. . .მგონია ხოლმე

ვეფერები - ,,ჩემ ბავშვს'' და მეზობლის კატას :D
მსიამოვნებს - ყურადღება
მესიზმრება - ყველა და ყველაფერი
ვეხმარები - ვისაც ვიცი რო ჭირდება
ვეწევი - ახლა შენ კიდე. . .
მწყინს - არ მცალია მაგისთვის
ვხარჯავ -დროს და ფულს
ვღალატობ - დაძველებულ პრინციპებს
ვკამათობ - როცა საქმე არაფერი მაქვს. . .
ვუხეშობ - როცა სხვანაირად თავს არ მანებებენ
ვუსმენ – რაც მესმის
ვყოყმანობ - არ!

ვკითხულობ - ყველაფერს,რაც ხელში მომხვდება
ვამზადებ - ილუზიებს და კიდე ათასნაირ გემრიელ ჩაის...
ვუყურებ - გარეთ ლამაზი და დიდი მთვარე იყო,მაგრამ ციოდა და ახლა კომპს. . .
ვაფუჭებ - პირველად შთაბეჭდილებებს
ვცხოვრობ - მარტივად
ვცემ - რატო?
ვყვირი - ბოლო პერიოდში თვალშისაცემად იშვიათად
ვმღერი - მეტი არა ჩემი მტერი
ვასრულებ - ერთწლიან ამბავს . . .
დავდივარ - ყველგან
ვმკურნალობ - არ
ვერიდები- იდიოტებს
ვთამაშობ - ფერმას ფეისბუკზე
ვიტყუები - როცა მინდა რამე ამბავი უფრო საინტერესოდ მოვყვე
ვეთაყვანები - მე არა,ბებიაჩემი ჯერ ისევ კერპებს
ვგიჯდები - არ გამომდის
ვაგროვებ - ადამიანებს
ვიხდი - ქურთუკებს და ფულს ტრანსპორტში
ვეჭვიანობ - მეტი საქმე არ მაქვს
“ვკაიფობ” - ეგ სიტყვა არ მიყვარს
ვიზიდავ - ყურადღებას და შეურაცხადებს
ვალამაზებ - ისედაც მომწონან...



ჩემის მხრივ ვთაგავ :

http://liillia.blogspot.com/ 


http://spacecrusader.wordpress.com

 http://norteri.blogspot.com

http://femaleee.blogspot.com