Tuesday, March 2, 2010

ყველაზე მზიანი ინტერვიუ

თვის ინტერვიუსთვის მეილი ვისთვის უნდა გამეგზავნა, დიდხანს არ მიფიქრია. როცა ყველა გასაფხულს და თბილ ამინდებს და პოზიტივებს ველოდებით,თავში ავტომატურად ამომიტივტივდა აი ეს ყვითელი და საყვარელი მზე.მოკლედ,ამჯერად მე და ოთო ვართ ერთად. თქვენ კი ყველა დანარჩენო,იმედია გახსოვთ,რომ ჩემი მეილი რომელიმე თვეს ღომელიმე თქვენგანთან აუცილებლად მოვა.

ვინ არის თბილი და მხიარული მზის უკან?
რავიცი, თუ სწორად მახსოვს, წესით მე ვიგულისხმები : D. თბილი ვარ უბრალოდ ვერ გამოვხატავ ხოლმე მხიარული კი თითქმის ყოველთვის. საერთოდ გამიმართლა ეს მზე რომ ვიპოვე, შემთხვევით სხვათაშორის, მთელი ჩემი ბლოგი მასზეა აგებული : ).
შენ ბლოგზე ბევრი ფილმია,არ გინდა რამე ერთ ფილმს აქ ყველამ ერთად რო ვუყუროთ?
უარს ნამდვილად არ ვიტყოდი მოდით ეს ვნახოთ - Amici miei (My Friends).

შენ რამდენიმე თვის წინანდელ ოცნებებში საკუთარი გამომცემლობა და ბევრი მოგზაურობა იყო.რა წიგნს დაბეჭდავდი პირველად და სად წასასვლელად ჩაალაგებდი ბარგს?
J. D. Salinger - The Catcher in the Rye. საერთოდ კარგი წიგნის გაკეთება შეიძლება ქართული ბლოგოსფეროს პოსტებიდან საინტერესო იქნებოდა სხვადასხვა დროს სხვადასხვა ადამიანების მიერ დაწერილის წაკითხვა იდეა დასამუშავებელია მაგრამ მემგონი საინტერესო თან ჩემია : P, ავსტრალიაში, დღესვე : D

ვინ არიან შენთვის პროფესიონალი ბლოგერები,ან თუ გაქვს რამე შენეული კრიტერიუმი ამ სტატუსის მისანიჭებლად?
არა ჩემეული კრიტერიუმები ნამდვილად არა მაქვს საყოველთაოდ მიღებულებს ვეთანხმები : D ბევრმა არასწორად გაიგო .ეს ჩემი პოსტი, მე პროფესიონალი ბლოგერების წინააღმდეგი ნამდვილად არა ვარ პირიქით მივესალმები ყველა პროფესიონალს : ) შეგრძნებების ბრალია ყველაფერი.

ბლოგის ერთი წლის იუბილეზე თქვი რო როდესმე დაწერდი,რატო გააკეთე ბლოგი და არ დაწერე..არ გინდა რო ჩვენ გვითხრა?
არა : D. დაპირებებს ყოველთვის ვასრულებ, თუ ვთქვი დავწერო ე.ი. ნამდვილად დავწერ.

ცხელი შოკოლადი ნაღებით, დაცემამდე ბევრი ნაყინი,კიდევ რა გვაქვს ხოლმე მენიუში?
ჩამოვთვალო ?? : ) რამოდენიმე სისუსტე მაქვს და მათ შორისაა ზღვის პროდუქტები და სოკოები.

კარლსონი და წითელქუდა შემხვდნენ, ვინ გამოგყვა კიდე ბავშვობიდან?
Pooh - ი და Чебурашка

უსმენ  პლაცებოს,რედიოჰედს,მიუზს,ზემფირას,შოსტაკოვიჩს და მოცარტს და PIANO THERAPY ზოგჯერ ძალიან გჭირდება ხოლმე...ჩვენი მუსიკალური თერაპევტი რო იყო,ვის დაგვიტოვებდი?
შეიძლება პლაცებოს უსმენ კიდევაც მაგრამ ის პოსტი მათზე ნამდვილად არ ყოფილა. რა დაგიტოვოთ არც კი ვიცი ეს იყოს : ) http://www.box.net/shared/47d510yih6

პ.ს. დიდი მადლობა ოთოს და არ შემიძლია არ დავაანონსო,რომ შემდეგი ინტერვიუსთვის ისეთი საინტერესო და გემრიელი ბლოგერი მყავს უკვე არჩეული,წინასწარ ვკვდები სიამოვნებისგან.